czwartek, 18 stycznia 2018

CZŁEKITESTUJĄ#1: Fotoobrazy Saal Digital

Jakiś czas temu otrzymaliśmy od firmy Saal Digital produkty do testowania, a wśród nich zaprojektowane przez nas fotoobrazy. Na wstępie zaznaczę, że miał być jeden, ale zamarzyła mi się cała ekipa. Niestety nie ma możliwości zrobienia zdjęcia wszystkich razem, dlatego musiałam to sobie porozdzielać i wyszły 3 fotki. To tyle słowem wstępu, więcej znajdziecie niżej.

*****



Zdecydowanie najgorsze w całym tym projektowaniu było wybieranie zdjęć, których aktualnie mamy miliony. Jednak podczas przeglądania zwierzęcych folderów na te trzy szczególnie zwróciłam uwagę i wydały mi się najodpowiedniejsze do stworzenia z nich fotoobrazów. 


Projektowanie samo w sobie jest banalne. Wystarczy ściągnąć aplikację Saal Digital, przeciągnąć zdjęcie w wyznaczone miejsce i włala, gotowe!


Produkty są wysyłane z Niemiec, dlatego na początku trochę bałam się, że zanim do nas dojdą zostaną uszkodzone. Jednak nie potrzebnie się martwiłam, bo po otworzeniu paczki wszystko okazało się być całe i zdrowe, a sama przesyłka doszła do nas ekspresowo. 


Fotoobrazy wykonano bardzo starannie, a zdjęcia w przełożeniu na większy format nie ucierpiały na jakości. Kolory są żywe, a ostrość taka jaka powinna być.


Cena fotoobrazu jest uzależniona od wielkości i materiału, z którego ma zostać wykonany. My zamówiliśmy dwa fotoobrazy na płótnie w rozmiarze 20x30cm i cenie 90zł za sztukę, oraz na płycie PVC 10x15cm - 29zł. 


A wy macie już swój fotoobraz? Jeśli tak - jesteście z niego zadowoleni? Chyba, że testowaliście inne produkty z tej firmy? Koniecznie chwalcie się w komentarzach!

Pozdrawiamy!

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna jakość. Mam nadzieję, że kiedyś zawiśnie u nas piękny Emet na ścianie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają naprawdę na solidne i dobrej jakości.😊 To zdjęcie dziewczyn z Bakusiem jest świetne!😍 Aż mnie kusi, żeby sobie zamówić taki fotoobraz.🙂
    Pozdrawiamy! E&R ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ❤ Zamawiaj, zamawiaj nie ma na co czekać :D

      Usuń
  3. Super recenzja! Chyba też muszę sobie sprawić taki portret rodzinny :D
    Pozdrawiamy Amstapuddle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym robine zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, wybór najlepszego zdjęcia to nie lada wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam 2 fotoobrazy i jestem bardzo zadowolona.

    Polecam zapoznać się z ofertą od https://www.foto4u.pl/.

    OdpowiedzUsuń