sobota, 25 lutego 2017

Zimowe nowości

Trochę nam się tego nazbierało przez te trzy miesiące. Jeśli jesteście ciekawi co nam wpadło w łapki, zachęcam do czytania!


1. Bosch Active - recenzja tutaj.  

2 i 3. Happy Cat Adult z wołowiną alpejską i łososiem atlantyckim - karma dla kota się skończyła, a na       zooplusie była fajna promocja - 2 opakowania w cenie jednego. No grzechem byłoby nie skorzystać! 

4. Trixie podwójna, kolorowa lina do zabawy - była w gratisie dla karmy. Co prawda dla psów jest         trochę za duża, ale i tak chętnie się nią bawią.

5. Trixie piłka gumowa na sznurku sztuk 3 - potrzebowaliśmy czegoś co można szybko wyczyścić po zabawie i posiada rączkę/uchwyt, żeby można było za nią złapać. Na zooplusie natknęłam na promocję 3 sztuki w cenie dwóch. Piłki sprawują się świetnie, choć na początku wydawało mi się, że są za twarde, ale nie ma z tym problemu. 

6. Trixie Tcoat Orléans sztuk 2 - kupione dla suk, na deszczowe dni. 

7Dwustronny pikowany płaszczyk - dla Bakusia. 


Dostaliśmy do testów od krakvet

8. Krakvet Natural Snack w siedmiu wariantach smakowych - recenzja tutaj.

Wygrane w konkursie u Over Zoo

9. One-a-day Treats Dental Stick - psy jakoś za nimi nie przepadają.

10. Puller Midi sztuk 2 - tę zabawkę zna chyba każdy psiarz i nie muszę o niej pisać.

11. Over Zoo Clean Drop - przydaję się do przemywania okolic oczu Bakusia.

12. Over Zoo Animal Dent - psy tego nienawidzą, ale jak dla mnie działa cuda. Polecam każdemu kto ma problem z nieprzyjemnym zapachem z psiego pyska.

13. Over Zoo Szampon dla psów o białej, jasnej sierści - gdy wyciągałam go z pudełka, nie wiem jakim cudem, ale upadł i zamknięcie się rozwaliło. Musiałam je czymś zastąpić i padło na zakrętkę od mleka xD
























14. Briantos Adult, Łosoś & Ryż - i tu znowu promocja na zooplusie, kupując 14 kg otrzymujemy 3 kg gratis.

15. Smilla Adult z drobiem - karma nie najlepsza, ale przez całą zimę chorowałam na brak kasy, a zwierzaki trzeba było czymś karmić.

16 i 17. Chewies Kosteczki Mini pół wilgotne z kurczakiem i łososiem - ostatnio zaczęliśmy spędzać więcej czasu na sztuczkowaniu, a jak wszyscy wiemy, bez smakołyków ani rusz!

18 i 19. Smilla Toothies i Hearties - gratisy do karmy.

20. Multi - kliker - nasz poprzedni się zgubił, a na zooplusie był tylko taki. Nie ukrywam, że wolę zwykły, ale ten też daje radę.

21. Trixie cążki do pazurów - zwykle nie mamy problemu z pazurami, ale tej zimy praktycznie nic nie robiliśmy, także pazury nie miały kiedy się zetrzeć, a trzeba było trochę je skrócić.

22. Podkładka pod miskę Fancy Paws - trzeba było jakoś sobie poradzić z porozlewaną wodą obok miski.

23. Książka Psy z Biedronki - dostałam od siostry.


Wygrane w konkursie u Acana 

24. Acana Grasslands Cat - postaram się zrobić recenzję.

25. Pestell Easy Clean Purrfect Scents sztuk 2 - nam się raczej nie przyda, ponieważ mieszkamy na wsi i kot w każdej chwili może wyjść na dwór, dlatego nie korzystamy z kuwety.

26. Miska Acana - w sam raz na koci pyszczek.

27. Miarka na karmę Orijen sztuk 2 - przyda się do odmierzania karmy.

28. Długopis Acana - ogólnie to nie lubię pisać takimi długopisami, wolę cienkopisy. Tak więc ten będzie leżał na półce jako ozdoba xD

29. Breloczek do kluczy Acana - na pewno się przyda.

30. Smycz Acana - będzie do zaczepienia klikera.


Wygrane w konkursie u Był sobie pies

31. Książka Był sobie pies - jestem w połowie i mogę powiedzieć, że naprawdę warto do niej zajrzeć. Są momenty, żeby się pośmiać, popłakać. Nie będę pisać więcej, żeby wiedzieć musicie ją przeczytać!


























Przy okazji, mam zamiar napisać post z odpowiedziami na pytania od was. Także zapraszam wszystkich do wysyłania nam serii pytań na pocztę bądź w wiadomości prywatnej na naszym facebooku

Pozdrawiamy M&B

20 komentarzy:

  1. Fajne to pikowane wdzianko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :) Żałuje tylko, że nie było mniejszych rozmiarów, bo wzięłabym dla reszty sfory ;)
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń
  2. No trochę się wam tego nazbierało. Ciekawe te kurteczki dla suk :)
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są całkiem fajne tylko żałuję, że zamiast ich nie wzięłam czegoś ocieplanego :/
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń
  3. Łoł! Widzę, że macie powodzenie w konkursach.:)
    Ps. Też mam tą książkę i bardzo polecam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jakoś mamy farta :) Książka jest super!
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń
  4. Dużo tego :D Śliczne wdzianka,a osobiście jestem ciekawa jak smakują Chewies Kosteczki.
    Muszę przyznać,że zachęciłaś mnie do zrobienia zakupów w zooplusie :D
    Pozdrawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosteczki są super, psy je lubią! :D I jak dla mnie zooplus to najlepszy sklep. Gorąco polecam! ;)
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń
  5. Sporo rzeczy Wam przybyło przez tą zimę! Od długiego czasu zastanawiam się nad pullerem, jednak ja bym chciała tylko 1 a są sprzedawane w dwupaku :/ Więc czekam, aż znajdzie się ktoś chętny aby kupić na pół albo ktoś będzie sprzedawał, haha. Bardzo fajny ten pikowany płaszczyk! :)
    Pozdrawiamy!
    http://smallshaggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jedna sztuka by nie przeszła. Wolę mieć dwie takie same zabawki i bawić się w wymianę, lub trzymać drugą gdyby ta pierwsza się zepsuła.
      Również pozdrawiamy!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To dzięki współpracy z firmą krakvet ;)
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń
  7. Pokaźna ilość tych rzeczy. Bardzo mnie ciekawi briantos :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: Biscuit life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karma nie jest najlepsza, ale na razie nie mamy zbytnio wyboru przy karmach. Niestety portfel nie pozwalał na nic lepszego :/

      Usuń
  8. Łał, ile tego jest :D Mega mnie kusi ta książka, w najbliższyn czasie na pewno się u mnie pojawi!

    Zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy! Mogłabyś mi tylko powiedzieć czy te produkty z over zoo się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu jeszcze nie używaliśmy, ale mamy inny z tej firmy i sprawdza się super. Spray to jak na razie najlepszy produkt, którego używaliśmy na odświeżenie oddechu, choć psy go nienawidzą ;) Jedyne czego nie polecam to krople do oczu. Jako, że Bakuś ma problem z łzawieniem, zaczęłam przemywać mu tym okolice oczu. I co się okazało później? Problem zamiast znikać, zaczął narastać...

      Usuń
  10. Łaał, dużo tego :D U nas też niedawno trochę rzeczy przybyło, a już zapowiadają się kolejne nowości. Książkę mam i czytałam, uważam że jest świetna, a kosteczki chewies to jedne z ulubionych Rocky'ego :D

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest super! Czekamy na wasze nowości!
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń