sobota, 10 czerwca 2017

Wiosenne nowości 2017

Post jak zawsze spóźniony, ale co tam. Zapraszamy wszystkich do obejrzenia naszych kolejnych zdobyczy :)


*****


1. Pudełka z Castoramy sztuk 4 - kupione z myślą o przechowywaniu psich rzeczy. Wcześniej mieliśmy na to zwykłe kartony, które trochę uległy zniszczeniu. Te sprawują się dużo lepiej.


2. Koszyki z Castoramy sztuk 2 - kupione z myślą o przechowywaniu jedzenia.


3. Ręczniki sztuk 3 - kupione w sklepie, nie pamiętam jakim.

4. Komplet spacerowy z chińskiego marketu - w sumie to nawet nie wiem po co go kupiłam. Na początku wydawał się fajny, ale jak się później okazało taśma jest sztywna i obciera psa, dlatego mało co go używamy.

Wygrane w konkursie u Enuma - Centrum Szkolenia Psów
 
5. Szarpak z piłką trzeszczącą - co prawda piłka jest za duża, ale to i tak nie przeszkadza nam w zabawie.
6. Trixie premio sushi bites - okazały się fajnym smakołykiem na zajęcie psa. Mimo, że nie są największe, psom i tak ich zjedzenie zajmowało chwilę.


7. Szarpak z futrem zrobiony przeze mnie - wystarczył tylko kawałek futra z kurtki, jakaś taśma i włala szarpak gotowy.

8. Dwie obroże i smycz także zrobione przeze mnie.

9. Miarka do karmy firmy Belcando - przydaje się także przy innych karmach.

10. BEWI Dog Sport - psy chętnie się nią zajadały i skład też super. Karmę dostaliśmy dzięki uprzejmości firmy Belcando, która postanowiła zrobić dla nas promocję.
 
11. Próbki karmy Belcando Adult Power sztuk 3.
 
12. Próbki karmy Belcando Adult Active sztuk 2.
 
13. Próbki karmy Belcando Finest GF Lamb sztuk 2.
 
14. Próbki karmy Belcando Finest Croc sztuk 2.


Dostaliśmy do testów od krakvet

15.  Aqua Pro Animale Premium sztuk 12 - recenzja tutaj.

16. MrDoo sztuk 10 - recenzja tutaj


17. Gazeta Mój pies i kot z biedronki -  jak na razie mam wszystkie egzemplarze.


18. Magazyn Dog&Sport nr. 1/2017 - prezent urodzinowy od siostry.

19. Collar Liker Cord rozmiar M - dodatek do gazety. Jak na razie nasza ulubiona piłka, psy ją uwielbiają. Tak jak puller jest wykonana z miękkiej pianki, w którą psy chętnie zatapiają zęby.

20. E - pies żwacze baranie - także dodatek do gazety. Fajny smakołyki, zajęły mi psy na ponad pół godziny!


21. Bosch Adult Poultry & Millet drób i proso - o boschu pisałam już kiedyś tutaj, teraz w innej wersji smakowej.

22 i 23. Chewies kosteczki pół wilgotne o smaku jagnięciny i wołowiny, po dwie sztuki - mieliśmy je już wcześniej i sprawdzają się super.

24. Bosch Fruitess jabłko - gratis do karmy.

25. Próbki syropu Aptus Apto-Flex sztuk 2.

26. Próbki szamponu Aptus Oripru sztuk 2.

27. Pokrywki na puszki - kupione za punkty bonusowe na zooplusie.

28. Trixie obroża odblaskowa dla kota - gratis do zamówienia.

29. Fastbacki DG Flex sztuk 10 - czyli nasze wymarzone frizbiacze! Trafiły do nas po tym jak dowiedziałam się, że firma zmienia wzór na dyskach. Zawsze chciałam mieć te ze starym więc się zmobilizowałam, nazbierałam pieniądze i o to są! W końcu możemy zacząć robić coś poważniejszego niż na dyskach z Pepco. A no i nikt już nie będzie mi wmawiał, ze robię psu krzywdę xD


30. Magazyn Dog & Sport nr. 2/2017

31. Próbka Gammolen Active - dodatek do gazety. 

32. Dingo szarpak miętowy - także dodatek do gazety. Ze względu na wielkość przydaję nam się tylko do aportowania.


33. Skarbonka w psy - prezent urodzinowy od siostry. Pomaga nam w zbieraniu pieniędzy na wyjazdy z psami.


34. Kubek z Jack Russell Terrierem - znowu prezent od siostry.


35. Próbki karmy Dog Chow - dostaliśmy je będąc na LP we Wrocławiu.


36. I na koniec bon upominkowy na zakupy w KrakVet - kompletnie się tego nie spodziewaliśmy. Jeszcze raz dziękujemy firmie za możliwość współpracy!


*****

Pozdrawiamy M&B

11 komentarzy:

  1. O ja Cię! Ile rzeczy :) My też kiedyś bawiliśmy się na dyskach z Pepko i wszyscy mieli problemy do nas... Ale teraz całkiem zrezygnowaliśmy z tego sportu...
    Pozdrawiamy Amstapuddle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zrezygnowaliście, bo to naprawdę fajny i ciekawy sport. A co do dysków z Pepco to wcale nie są aż takie złe, bo to na nich nauczyliśmy się wszystkich podstaw.
      Także pozdrawiamy M&B!

      Usuń
  2. Świetne zbiory ;) Najbardziej interesują mnie te pudełeczka, ile kosztowały? A likera ròwnież mamy i polecamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jedno pudełko kosztowało chyba 6 złoty, więc to naprawdę nie dużo.
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń
  3. OMG! Ile rzeczy :O! xD TEee pudełka są świetne!, chyba je kupię bo od Rika rzeczy walają się po całym pokoju.
    Pozdrawiamy E&R

    www.bialedomino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka spełniają się w swojej roli :)
      Również pozdrawiamy M&B

      Usuń
  4. Ale duzo tego wszystkiego. Takie pudełeczka sa przydatne, tak jak u mnie to chyba bym miala caly pokoj w pudelkach.😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka naprawdę ratują życie. Gdyby nie one miałabym cały pokój w psich szpargałach xD
      pozdrawiamy M&B

      Usuń
  5. Wow, fantastyczny kolor mają te frizbiacze! :D Liker mój suk też uwielbia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są mega zielone! :D
      Pozdrawiamy M&B

      Usuń
  6. Aaale dużo nowości! :D Super!

    OdpowiedzUsuń