niedziela, 26 listopada 2017

Jesienny HAUL#2

Jesteście ciekawi co udało nam się nazbierać w ostatnim czasie? W takim razie zapraszam do czytania ;)

*****



Wygrane w konkursie u FERA.PL
1. Royal Canin Mini Adult -
ma małe granulki przez co fajnie sprawdza się jako nagroda. Używamy jej już grubo ponad miesiąc, a zostało nam jeszcze pół worka.


2. Kocyk "With Love" - gratis do zamówienia na zooplusie. Jest strasznie mięciutki i koty uwielbiają na nim spać.
3. Legowisko Fluffy - gratis do kociej karmy. Również uwielbiane przez koty.
4. Karlie worki na odchody - gratis do psiej karmy.
5. Miska podróżna silikonowa - bardzo fajny patent i szczerze mówiąc nie wiem, czemu nie kupiłam jej wcześniej. Bez problemu mieści się w nerce także mogę ją nosić ze sobą wszędzie.
6. Vitakraft krążki z kurczaka - jedne z ulubionych rodzajów smaków moich psów.
7. Rocco Classic wołowina z dziczyzną - do wypełniania kong'ów.
8. Magazyn Dog&Sport 4/2017 - wykupiłam całą prenumeratę i jak na razie to moje ulubione pisemko do czytania.
9. Vetfood Brewers Yeast - dodatek do gazety, jeszcze nie używany. 


10. Posłanie w "pieski" - jest przyjemne w dotyku i bardzo mięciutkie od strony polaru, dlatego też psy chętnie na nim leżą.

11. Magazyn Dog&Sport 5/2017
12. Próbka karmy Empire Adult Daily Diet -
dodatek do gazety, jeszcze nie używana.
13.
Caniland Soft kawałki mięsa strusia bez zbóż - kupiłam je z ciekawości i psom chyba smakują. Nie kruszą się, a dzięki swojej wielkości fajnie sprawdzają się na treningach.
14. Rocco Chings Filet z kaczki - gratis do karmy dla psów.
15. Kurze łapki - wymienione za punkty bonusowe.
16.
Trixie Dummy z uchwytem dla psa - chciałam zobaczyć, czy psy w ogóle będą bawić się jutą i wyszło na to, że tak. Teraz tylko zostaje kupić coś mocniejszego, bo w tym rączka niestety nie wytrzymała.


17. Obroże El perro od góry:
puppy camouflage green 2,5cm (Lady), puppy camouflage winter 2,5cm (Lena), juicy tęcza 3cm (Bakuś) i juicy sweet strips fuksja + fiolet 4cm (Noksi) - już dawno czaiłam się na coś z tej firmy, a kiedy w końcu nadarzyła się okazja (przypływ gotówki) głupio było nie skorzystać. Jak na razie spisują się na medal, są wytrzymałe, sztywne (co ja uważam za plus) i wytrzymują ciągnięcie psów. Mam nadzieję, że jeszcze długo nam posłużą.

*****

Tak prezentuje się Noksi w swojej nowej obroży :)

A wam co ciekawego wpadło ostatnio w łapki? Może też macie haul na blogu? Jeśli tak, wrzucajcie link w komentarzu, chętnie poczytam!
Pozdrawiamy!

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny haul, my narazie zaczynamy zapraszam na naszego bloga :P
    https://psimszlakiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj el perro *-* Liczymy na recenzję ;)
    Pozdrawiamy Amsta&puddle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacnie :D
    Macie zamówioną prenumeratę z Dog&sport'a na 2018?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale mam nadzieję, że uda mi się zamówić do końca tego roku ;)

      Usuń
  4. Woah, nazbieraliście ostatnio naprawdę sporo rzeczy!
    Posłanie w pieski wygląda uroczo. Czy to podszycie z polarku jest minky?
    Na dummy od Trixie czaję się już od dłuższego czasu. Obróżki są piękne!
    Co nam ciekawego wpadło ostatnio w łapki? No cóż, niewiele, ale ogromne zakupy zbliżają się wielkimi krokami. :D
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podszycie to polar minky. A co do gryzka z trixie, to polecam od razu kupić coś mocniejszego, bo w tym rączka jest niestety bardzo słaba :/
      W takim razie mam nadzieję, że napiszesz o tym na blogu, bo jestem ciekawa co kupujecie! ;)

      Usuń
  5. Ale dużo rzeczy! :) Obróżki śliczne, ale u nas by nie przeszło zapięcie. :/
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rudy-husky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się na taką klamrę, bo bałam się, że plastikowa nie wytrzyma, a psy nie lubią jak zakładam im coś przez głowę.
      Dziękuję i na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  6. Świetne obroże :) Podobają mi się strasznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też i do tego super się sprawują. To zdecydowanie był udany zakup ;)

      Usuń
  7. Śliczne rzeczy😍A zwłaszcza te obróżki! Cudo! <3
    Pozdrawiamy przezzyciezjamnikiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń