sobota, 3 lutego 2018

CZŁEKITESTUJĄ#2: Fotozeszyt Saal Digital

Dzisiaj przychodzę do was z drugą recenzję dla firmy Saal Digital. Tym razem pod lupę weźmiemy fotozeszyt. Jeśli zastanawiacie się nad jego kupnem lub po prostu jesteście ciekawi jak się sprawdza, zapraszamy do czytania. 

*****



Fotozeszyt, tak samo jak fotoobraz projektuje się w przeznaczonej do tego aplikacji. Tylko tutaj sprawa jest o wiele prostsza, bo zamiast wybierać jedno - najlepsze zdjęcie, mamy możliwość umieszczenia tam wszystkich tych, które nam się podobają. Ilość fotek na stronie, sama ilość stron i ogólny wygląd zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Możemy tak jak ja postawić na prostotę i pozostawić same zdjęcia lub pobawić się trochę i pododawać opisy i naklejki. Tak jak wcześniej pisałam, wszystko zależy od nas.


Paczka (tak jak pisałam przy recenzji fotoobrazów) doszła do nas ekspresowo i bez żadnych uszkodzeń.


Produkt został wykonany dbale o każdy szczegół, kolory są żywe a zdjęcia nie straciły na jakości.




Dodatkowo z przodu i z tyłu znajduję się przezroczysta, plastikowa okładka, która chroni przed uszkodzeniami.




Metalowa spirala, do której przyczepione są arkusze, jest trwała i nie wygina się. Po bardzo ciężkim użytkowaniu (wiecie, trzeba było się każdemu chwalić i pokazywać) fotozeszyt wygląda jak nówka. Kartki w dalszym ciągu się nie odrywają i wszystko fajnie się ze sobą trzyma.




Nasz fotozeszyt kosztował 65zł, ale końcowa cena zależy oczywiście od wielkości, ilości stron i rodzaju papieru z jakiego ma zostać wykonany.




A wy macie już swój fotozeszyt? Jeśli tak, jak sprawdził się u was? A może posiadacie inne produkty tej firmy? Koniecznie chwalcie się w komentarzach!

Pozdrawiamy!

10 komentarzy:

  1. Taki fotozeszyt jest fajną alternatywą dla fotoksiążek. Jak na razie nie posiadam czegoś takiego, raczej jestem, z tych osób, które preferują tradycyjne przechowywanie zdjęć. Jednak nie mówię temu nie, może kiedyś się coś takiego pojawi na półce? :)
    Pozdrawiamy! | nasz blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę fajny patent, my szczerze polecamy! :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne to! Ostatnio pomyślałam, że bardzo kiepsko przechowywać tak wszystkie zdjęcia na komputerze. Taki fotozeszyt po części załatwiłby sprawę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie tak, ale ja pewnie nie miałabym serca, żeby usunąć te zdjęcia z laptopa i mieć je tylko na papierze :D

      Usuń
  3. Fajna recenzja! Zdjęcia cudne :D A fotozeszyt mi się bardzo spodobał, tak bardzo, że aż musiałam go kupić i już do mnie jedzie :P :)
    Pozdrawiamy Amstapuddle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super ;3 Taki psi album w stylu jak my mamy ludzkie. Doskonały pomysł.

    OdpowiedzUsuń